sööömn och soool



image369

Det är så mysigt att vakna av att det är ljust! Nu "måste" man använda parsienerna igen, det behöver man ju inte göra under vintern (hur deprimerande är inte det?)

När jag kom hem efter praktiken så vad Idsala hemma hos oss, jag fick sällskap av henne och fabbe när jag käka mat och tårta (mami har fyllt år) och så pratade lite om allt möjligt...och då nämnde jag att jag sov så himla bra inatt! Det var jättekonstigt!
Vet inte om det berodde på att jag var slut efter blodgivningen(+"biverkningen") eller att det var så soligt när man steg upp efter flera dagars surt regn eller att man lagt sig nyduschat i nytvättade (helt nya iofs) lakan.
Men både hade i alla fall reagera snabbt att de har kännt samma sak, ändå så kände jag mig nyvaken i ögonen hela dagen! De ville inte riktigt vakna.

Nej, nu ska jag fortsätta kika på när morbror och pappa fixar vår nya dator. (Pappa är mest fascinerad över att startknappen på datorn skiftar i färg och att man fått med en fjärrkontroll,haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0