Åååå härlig dag

Haha. Jag märker verkligen nu vilka grymma problem jag har med humörsvängningarna höhö

I alla fall!
Inatt sov jag så djuuuupt, hur jäkla skönt som helst!! Men jag drömde att jag missa Samoras och Elias förlovning, först att jag inte var på plats men att jag ringde dit varje kvart. Å sen att jag missa den som om den vore idag, att jag låg å sov när jag egentligen skulle vara på plats. Så jag vakna med ett sånt film-ryck och ställde mig upp ur sängen. NI vet,sådär som filmstjärnorna gör då de drömt en mardröm? Hahaha

Ögonen grät i alla fall, eller hela jag grät. Har nog inte gått upp så tidigt sen jag gick i typ, tvåan. Eller inte. Det var grymt jobbigt, men det gick över efter lite (ok, mycket) kaffe. Sprang till skolan och hade två examniationer. Två olika Case fick vi, den ena handla om (AAA Idsala och Fabbe, jag skaa berätta om mina uppgifter trots att INGEN vet vad jag pluggar, haha) att vi (klassen var uppdelad i tre grupper, varav min är den bästa, självklart) skulle agera ledningen i ett Xbolag. Vi hade levelerat järnvägs...vet ni vad? Orkar inte ens förklara. Vi har i alla fall ett bolag som hamna i kris. Hur ska man agera efter det? Media, intressenter, personal o.s.v o.s.v
Den andra var mer intern. Hur som, det var riktigt riktigt spännande och jag kan inte riktigt vänta tills den dagen då mitt företag hamnar i en kris!

Efter det sprang jag ner till en utställning som vår andra tredjedel av klassen, hade. Nämligen PRklassen. De var jätteduktiga!
Nu sitter jag här hemma och njuter av det fina vädret! Mitt köksfönster är öppet (den går typ å öppna pyttelite) och jag sitter med en kläning utan en tröja under och utan strumbyxor! Hur skönt som helst, trots att mina fötter börjar bli lite kyliga. Men det är bara skönt, det är ju hur varmt som helst i den feta vinter jackan jag har! Det var bättre med skinnjackan som jag klara av att ha på mig enda till slutet av december!

Nu ska jag packa ner ALLT. Eller åtminstone allt,förutom det som jag måste måååste ha imorgon och på lördagmorgon. Nu har jag bara en enda heldag kvar i lägenheten :(
Sen ska jag laga middag, vet inte vad jag ska ha! Jag har köttfärs hemma, men vet inte om jag vill köpa till en massa grejer som jag ändå måste slänga imorgon? Hade tänkt Tacos. Men...aaa. Vi får väl se!

Nu har jag skrvit för mycket,

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0