back on track

hallå där!
nu är jag hemma igen och den känns riktigt bra...tror att datorn har mkt med de å göra:P
sitter just nu på min säng å väntar Vetpå at golvet ska torka.

det är nämligen så att tjejen jag hyr lägenheten av var här igår för å hämta brev som hon har fått och då satt vi å prata lite å då berätta hon att hon har haft problem med silverfiskar, visst är det siverfiskar som dyker upp i lägenheter?
Jag har i alla fall aldrig varit med om silverfiskar innan.. men när vi flyttade in till min lägenhet i augusti så märkte jag en runt plastsak i ett hörn här i lägenheten och runt omkring den låg en massa massa silverfiskar och det berättade jag för henne.
Hon fråga om dom fortfarande finns i lägenheten å det gör dom juu självklart inte.

Vet ni vad hon ber'ttar för mig då?
Att hon en kväll kom hem full och upptäckte att hela golvet var fullt med silverfiskar!! Aaa till och md på hennes säng! HÖLL PÅ Å DÖÖÖ när jag hörde det. TRor ni att jag kunde sova inatt?  Därför har jag varit uppe å dammsugit å skurat golvet hela morgonen...
Tycker så synd om henne, fatta å komma in å upptäcka att lägenheten proppad med småsmådjur? Rena mardrömmen ju!

I alla fall. what to do today? JAg och Samora ska ut å börja fixa grejer inför förlovningen, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt. Ångra att jag inte tog med mig boken hit för å läsa...men sen så måste jag u plugga!
VAd ska jag laga för mat idag?
Förslag tack?

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0