Bilderbilderbilder!!

      

Vår låda med dricka. Mammas fina vinflaska. Blå, grym flaska. Mitt glas med rött vin som skulle värma mig eftersom stugan var svinkall. Kön till maten och så Sibar.

      

Fabbe (med kvällens snyggaste frilla) och jag. Elisha (med kvällens ehm...finaste läppar) och mamma. Pappa och Sina. Åh! Bebis!(Madeline) Idsala Fabbe och jag på toa. Sibar Idsala och Fabbe - mest garv.

     

Vi asgarvar. Elisha Fabronia Zalga. Dans. Tolvslaget. Tolvslaget - barnen. Elisha och jag.

      

Jag och Hanna. Dans. Moster och Sibar. Bord och människor. Fem - halv sex på morgonen? - Jag och mamma. Syster och bror.

image304

Haha, Galyion! Som också gav sin version av Michael Jacksons - Beat it. Detta var dagen efter nyårsfesten.

Det var nog allt. Eller inte... har en hel del fler foton, men det är för mycket släktingar när de dansar har sig. Bilder på barnen då det var en del leker för dem små också.

Nu ska jag bara läsa klart de bloggar jag följer, sen ska jag kika på H&M's vår/sommar katalog - här ska det beställas!!

Tjarå

Kommentarer
Postat av: elisha

hahahah gelyon bästa beat it beat it beat it beat i beat it

2008-01-04 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0