efter jobbet

jag lovar att jag satt mittemot den konstigaste kvinnan på tåget idag!
Jag trängde mig in i en sexmanna plats, längst in...enda platsen som var ledig. Så det första jag får av henne, då jag sätter mig mittemot är en riktig mördarblick. Men det ignonerade jag.

När vi kör ut från södra, genom tunneln så ser jag hennes ansikte, speglas på fönstret. Hon såg som hemskt elak ut! Alltså, sådär...en sån som typ, agar sina barnbarn eller nåt! Hennes ögonbryn var i V form, fast upp å ner då. Å jag lovar att hon gav mig hjärtklappningar då jag verkligen såg på henne. SÅ rädd blev jag!
Å sen att hon alltid vände ansiktet på det med underlggaste sättet, är en annan femma.

Precis när tåget rullat in mot centralen så ringde ilham och fråga om en fika. Självklart hängde jag på. Å så snacka vi om en massa, å så kritiserade hon mig blogg. Och sa att det oftast kommer såna inlägg då man bara läser vissa stycken.
Ge mig gärna synpunkter, så att man vet liksom. Jag har ingen aning vilka det är som läser bloggen? Vet jag det så kanske jag anpassar mig efter er...
Så, tack Ilham! Antingen ska jag försöka att skriva på ett mindre tråkigt sätt, eller så slutarjag upp med att dela upp texten i stycken ;)
Men i alla fall, vi pratade lite om hur det var förr. Lite om högstadiet, men mest om gymnasiet. Lite om gamla vänner man haft. Men mest om hur konstigt det känns att vi verkligen har vuxit upp nu. Det slår en från ingenstans!
Och självklart, när det gäller mig och ilham, så började vi att prata om rynkor och vår skräck kring dem. Vår panik-skräck.

Nu är jag hemma, har kollat på vänner med de två yngsta systrar och ätit en varsin skål med broccoli. Nu är det Las Vegas som gäller... och jag såg precis Danny Macoy får grymt med stryk. Varenda jävla smäll han tog kändes minst lika i mig!
Hur snygg får människan vara egentligen?
Jag har en jättefin bild på honom som skärmsläckare på mobilen :)


image315

Nu ska jag duscha, å sen sova sova!

Ps: Storm?! IGEN?!...aja, den här gången sover man inte ensam i en tom lägenhet med osäkra fönster.

Kommentarer
Postat av: fabbe

WHAAATT!!! FÅR HAN STRYYK!!!???
av veeem??:O

2008-02-01 @ 15:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0