gårdagens klassfest

Jag hade så kul igår! Kom dit en timma sen men jag kom inte sist i alla fall.
Kändes som att man hann gå runt å verkligen prata med alla! Huuuur mysigtr som helst och jag saknar alla redan. Hur ska jag klara av tre månaders praktik utan dem?
Fast det ska jag ju inte, ska se till å fixa after work lite då å då! Haha, alltså det är sjukt det här. Under jullovet drömde jag om klassen hela två gånger! Eller, var det tre? I alla fall.. de är alltför goa.

Hamnade självklart i en duskussion kring min religion, vart jag kommer ifrån osv. Varje fest! nångång under festen kom jag på att jag nu sitter mellan två killar på en soffan och diskuterar 2girls1cup. Och inte nog med det. Det var inte DOM som hade sett den, utan JAG.
Ååååååå hahahhaa. kom precis på hur mycket jag och Terese garvade åt Gustav, hur han försökte lära Andreas att vara trevlig på ett mindre aggresivt sätt. Fyfaaaan, vi garva oss till tårar!
Förra året vid den här tiden hade vi en ny nyårsafton. Mia hade fixat en bok där alla skulle skriva ner sina nyårslöften, igår berätta hon att jag tydligen hade skrivit i boken flera gånger å att mitt nyårslöfte bland annat var "jag ska inte måla mina väggar limegröna och ha på mig farfars kostym" men är jag rolig? Fyfaan.....

Hmmm.. vad mer? Förutom det att kvällen och festen var fyylld med kärlek (och öl) så sjöngs det, det dansades, pratades och kvällen avslutades på Donken. Inte vare gott i alla fall. El macon är inte god nånstans!!
Lyckades glömma mitt kort i kassan?! Fatta vad dom kan ha lurat mig på pengar. Men det var en snäll tjej som kom tillbaks med kortet, inte alls pinsamt.

Tog bussen hem? Förstog inte varför, jag var ju pigg å allt... men jag väntade med Åsa, hon bodde längre bort så min buss kom tillsammans med hennes å då tänkte jag att jag lika gärna kan åka. Trffade på två nollor också då vi vänta på bussen! Martin och Mattias! Ruuligt ruuligt.
När jag kom hem så slog jag på datorn, men eftersom den redan nu e konstig så tog det år å dar för den å starta så jag däckade som sagt på soffan. Timman senare gjorde jag något med den och däcka sen på sängen...imrose när jag slog på den så skulle den installeras om....
Sova brukar man ju inte kunna göra efter en sån kväll... men jag var übertrött å det enda som gjorde att jag öppnaögonen var min törst! Drack nog 4-5 stora glas vatten undernatten. Å idag känner jag mig sådär. Iblanf mår jag bra, ibland mindre bra. Nu tvättar jag ovh är hungrig och snart ska jag träffa Samora och Johan över en fika!:)



Tjaaaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0