ge mig en timma till!!

Åååååååh, det var riiktigt segt att gå upp imorse! Jag råka till och med sova utan att ha fixat alarmet, hur smart är inte jag?
Men jag gick upp, in på toa å sen ba "naaaae, det här går inte, jag däckar" La mig i sängen igen å sakta men säkert fick jag lite ångest. Det är ju en projektföreläsning å jag skriver med tre andra, visst lektionen i tisdags var totalt meningslös men ändå?
Dessutom är det sista lektionen på hela tre månader.

Jag har druckit två koppar kaffe (I koppen "Tycker om dig" som jag fick av Idsala :)) och en BREJKchoklad - har inte nån frukost hemma, förutom gröt...men det kände jag inte för. Dessutom har jag redan packat ner gröten.
Idag är det fit for fight när det gäller packningen! Å ja ska hinna träffa johan samora å gabriella...tjeeena. Å nu sitter jag i pyamas, ofixad osminkad och jag börjar om 35 minuter.

LAATER

Ps. jag kämpar verkligen med å hålla upp ögonen, trots kaffet - så trött är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0