Hej hej hå hå hå

Efter att jag skrev inlägget igår, så kom jag på att det var årets första inlägg. Weey.

La mig rekordtidigt igår, redan vid tolv! Men kunde inte sova förrns ett tiden. Min madrass har format sig och jag tycker att det är asjobbigt. Jag minns att han i butiken sa det när jag köpte madrassen, att den skulle forma sig efter kroppen... men de fan jobbigt, när man ska vända sig, man måste typ gräva upp sig.

HAHA. frågade precis fabbe, som ligger på sängen just nu ¨å bläddrar i en katalog. "Känneru inte att det är en grop i sängen?!"
"Näääe?"
"Jo, men lägg dig åt andra hållet.. det är fan överdrivet!"
" Men jao, det är säkert din rumpa..." och precis DÅ hör man ett DUNS. Vi båda reagera :| och sprang till sängen för å se att dom där plintarna som håller upp madrassen hade åkt ner! HAHA
Då hade ett par såna gått ner innan jag lagt mig igår kväll och så gick fler sönder nu.

Hade faktiskt mardrömmar inatt! Eller, det var inget läskigt såå som hände.. utan bara en läskig känsla. Det spika till i hela kroppen. SÅ jag gick upp redan vid halv tio. Halv tio!
Tog duntäcket och la mig på soffan i vardagsrummet, en efter en vakna till liv och när vi satt och käka frukost så såg jag att klockan redan var tolv! Och jag som hade lovat frans att jag skulle ringa så fort jag vaknat för å följa med honom till tatueraren och jag ringde faktiskt, me vid tolv... men då var det försent.
Så frans, om du ser det här innan jag träffar dig så, förlåt!

Jag har bestämt mig till 110% om praktiken nu. Jag pratade ju med han som gav mig praktikplatsen på Scania,veckan jag kom hem och sa att jag skulle praktisera hos dom. Men ringde aldrig den andra för å säga att jag skulle byta. Har funderat riktigt länge och bestämt för å vara kvar på den mindre kommunikationsbyrån, inte alls lika flashigt som Scania men jag känner verkligen att jag kommer att få lära mig mer där.
Så jag maila honom och berätta allt och sa att jag hoppades på ett fortsatt samarbete. Strax efter att jag skickat mailet så ringde ett Dolt nummer till mig. Jag hatar när folk ringer Dolt!
Jag svarade i alla fall och det var han som sa att det var ett mycket klokt beslut av mig och vi definitivt skulle fortsätta samarbetet för ett eventuellt sommarjobb. Yei.
Måste få säga att jag känner mig väldigt vuxen just nu ;p


Nu ska jag ta å röra på mig, så får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!

Eller jo! JUSTE! I en av mina mardrömmar så hade jag en bärbar dator...när jag hade vaknat och legat å kollat på TV hela morgonen så funderade jag mycket på mardrömmarna och sen när jag skulle berätta för mamma vad jag drömt om så sa jag:

- Vetu, jag drömde att jag hade en dator....:| JUUUUUUUSTE!!!:| JAG HAR JU EN PÅ RIKTIGT!!!!!:D:D:D:D

(Den ligger fortfarande i kartongen)
Hahaha. Alltså, jag är så jävla körd så att det inte finns.


Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0