imorse

Idag var det inte lika roligt att gå till jobbet. Det SKA vara jobbigt. Man SKA vara tjurig. Man SKA knuffa på allt å alla.
Men idag tog jag ju en sovmorgon och då hann solen komma upp innan jag tog bussen. Annars så brukar den gå upp nånstans påväg in till stan.

Det känns liksom inte lika kämpligt då man åker med solen uppe. Man ska kämpa för sin sak.

Imorgon ska chefen på ett möte utan mig, han sa att det skulle vara ett tråkigt möte. Och det lär det vara eftersom han mest kommer att upprepa allt som han sa under första mötet vi var på.
Så då kan man tycka att man ska passa på å ta sovmorgon? Man ska ju vara hyffsatt pigg inför rockbjörnen?

Vi får väl se imorgon, vad jag bestämde mig för å göra!

Guten abend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0