KNÄPP

jag blir riktigt knäpp snart!!
min dator tar typ en halvtimma på sig å starta bara för att jag en g¨ång skulle testa å fälla ner den.."windows avslutades på ett felaktigt sätt" eller vad den nu säger!! Å nu har den gjort så i typ två dagar!! ^Å igår när ja kom hem från klassfesten så skulle ja starta dadotnr å de tog så lång tid satt jag däcka på soffan (haha) å sen minns jag inte hur jg stängde av den??? Jag vaknade en timma senare å måste ha stängt av den på ett gryymt fel säät för imrose när ja skulle starta den så hade den installerats om helt å hållet??
har varit tvungen att installera in allt...tom internet!!!!!!!!

For fucksake
jag blir galen!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0