Min meningslösa dag

Vad har jag gjort idag då?
Just nu har jag grymt tråkigt...mitt internet segar, trots att jag är uppe i 70 MB men jag har ju ändå varit uppe i bra mycker högre styrka (?)

Mina axlar och nacke gör ont. Lika så min högra arm. Jag skyller på datorn, inte för att det är den som sagt åt mig att logga på soffan och surfa i en massa konstiga ställningar...men det är ju lätt att skylla ifrån sig, eller hur?

Idag har jag fått lite grejer gjort. Jag har städat, kört en tvätt med vitt och träffat Samora, Gabriella och Johan. Det var allt! Sen har jag tråkat å tråkat..
Fyllde lägenheten med tända ljus i alla fall, så lite mysigt var det också. Men dagens hlöjdpunkt var läätt One Three Hill, som bara blir bättre å bätre!!

Imorgon ska jag till skolan, väldigt blandade känslor. Känns som att hela jag gick på lov och praktik redan i december....i början av december. Och jag orkar verkligen inte mer nu, vill bara till praktiken! Nu! NU!
Vaaad mer?
Ser faktist framemot min flyttpackning! Jag ska flyttstäda hela lägenheten själv! Allt mina föräldrar ska göra är å flytta in allt i bilen...sen ska jag ta mig allt köra heela vägen till mitt Södertälje:)

Hoppas att datorn stänger av sig självt normalt å att den startar normalt också! Den förstörde hela min morgon idag, gick run tå oroa mig hela tiden. Men vi får se! Håll tummarna ;p


image311
Gonatt vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0