mot jönköping?

Igår var det meningen att jag skulle ha dragit tillbaks till Jönköping. Men icke. Orkade inte riktigt... det var en för deprimerande tanke att sitta på tåget i tre timmar. Å sitta å stirra väggar i min lilla lägenhet utan en dator,gjorde inte saken bättre.
Jag vet att jag måpste tvätta så fort jag kommit fram. Blä. Men inte kläder dock! Det har moren min redan fixat, sängkläder ska tvättas däremot...visste att jag skulle ha tryckt in dom i väskan för å få dom tvättade här!

I alla fall. Det lär väl bli sista gången jag tvättar innan flytten?

Å sen får man väl se om jag lyckas röra på mig idag för å åka. Haha.. jag lovar att jag springer om någon bara orkade packa alla mina grejer! Allt ligger överallt.

Grejen är att jag måste dra. Det gååår verkligen inte att plugga här hemma! Förstår mig inte på människor som man kan göra det, förstår inte hur man kan tacka nej för å umgås med kompisar och familj framför plugg! Och folk frågar mig varför jag inte fortsätter studierna här i Sthlm - no possible!

Hoppas att jag kan få min dator fixad idag också! DÅ kan jag åka tillbaks till jkpg höhö..


Tjatjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0