Något riktigt hemskt hände igår

Tänkte berätta om något hemskt som hände igår men så kom Michael Jacksons She's out of my life... hur skön är inte den? Hans röst? Hans sång är helt...åh. Han är bra.

I alla fall, tillbaks till det hemska! MITT TANDSMYCKE! MITT TANDSMYCKE ÄR NU BORTA! EFTER SEX ÅR IHOP SÅ RAMLA DEN AV!!

Jag fixa tandsmycket tillsammans med Sibar och hennes kusin, deras föll ut rätt så tidigt. Sen var det en hög med andra kompisar som la dit ett tandsmycke, allas har ramlat och nu har min också gjort det :(
Den har liksom hängt med så länge, inte ens för att jag tänkte på att jag hade den längre utan bara påmindes om den då folk frågade om den... men ändåå!
Mamma älskar tandsmycket och sa på sekunden då jag upptäckte att den ramlat "fixa en till, jag betalar den"
Men det känns lite vääl, jag fixa den när jag var fjorton liksom...

image305

Det här fotot är det enda jag kan komma på där tandsmycket faktiskt syns. Bye bye my precious diamond.

Kommentarer
Postat av: MARIA - FASHIONFAME

Jag vet precis hur du känner dig! Tappade mitt efter ett år, kändes hemskt :( haha you know what i mean! Puss o kram ses nästa vecka!

2008-01-03 @ 22:47:56
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0