rockbjörnen

God morgon!

Måste få säga att rockbjörnen var hur bra som helst. Riktigt skönt att få sitta för en gångs skull. På tidigare konserter har jag alltid stått där nere och knuffats.
Alex Schulman (som jag smsade med under kvällens gång!!(innan han skrev ner sitt nummer på skärmen så att alla andra kunde få det)) och Björn Gustavson var lätt kvällens stjärnor!
Å så var det hur fult och dåligt som helst av Timbaland inte spela in ett klipp på två sekunder med bara orden TACK efter att ha fått hela TRE priser på galan. Anledningen "för varje timma jag inte är i studion så förlorar jag 1.5 miljon" a något sånt liknande. Fulaste, ful liksom.

Och Lars Winerbäck eller vad han nu heter, whuut? Är det här ens rätt forum för honom? Och vem i hela fridens namn ÄR HAN?!
Jag har hört hans namn innan men tror nog inte jag hört hans musik.

Hmm... jag tror att det var allt från rockbjörnen. Grym show faktist. Me like. Bilder kommer väl i eftermiddag eller nåt! Fick en del ritkigt bra, trots att vi satt hyffsat högt upp.

Nu ska vi på kundmöte och sen vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen. Hoppas verkligen jag får massvis att göra!
Sen blir det nog after-work med klassisar, yeei!:)

Och efter det ska jag hem. Hela släkten kommer till oss. Med andra ord - det ska diskas hela kvällen.

HAHA, nästan så att jag trodde på det själv.

Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0