trötter+pannkakor

Jag är grymt trött idag, knappt sovit något. La miginte förrens fyra imorse, satt å kolla på I huvudet på Gynning men den börja att hacka för mkt så jag gav upp och sov - med tvn fortf avstängd.
Var alltför arg för att sova tidigare, men nångång måste man nog sova...

Vakna av att Samora tvinga mig upp för å fixa våfflorna jag lovat dem dagen innnan. Då sa jag att de skulle vara hemma hos mig halv tolv men då protesterade hon och sa att det var för tidigt och nu smsade hon mig halv tio. Haha sån är Samora, ska alltid ha det som hon vill, eller hur var det nu?:p

Såg iaf på morgonen att jag inte hade nåt våffeljärn så de fick nöja sig med pannkakor, jag som aldrig gjort pannkakor innan. Gick iaf ner till konsum å handla allt, hann fixa ihop smeten och börja vispa på grädden tills de dök upp!!

I jalla fall, de var heelt Ok. Låångt ifrån mammas pannkakor, men de gick väl ner. Samora och Johan stöna för varje tugga i alla fall!

Efter en stundkom Gabriella också å joina och nu har dom gåttt och jag måstr fixa mig eftersom jag ska träffa min projekt-grupp kvart över fyra för å ha en Kick Off. Yeei.
Vi ska bowla - inte så mkt yeei
Sen är tanken att vi ska ta nån drink nånstans, men vi får se om jag orkar hålla upp ögonen så länge eller om mitt samvete låter mig ta en drink istället fr å vara hemma å packa. Hade planerat att göra det lite innan å efter att dom var här, men det hann jag inte med.


Hejdå era idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0