dags att aka hem till sverige igen!

Om en halvtimma kommer taxin och kor mig till amsterdam och flygplatsen. Uhuhuuuuu jag vill inteee!!
Jag vill vara har i ett par dagar till. Jag vill inte ga upp och jobba imorgon! Jag vill kanna den har lukten jag kanner i trappuppgangen, den lukten som gor att man kanner att man ar utomlands, det luktar utomlands. Jag vill se mer av vagarna har, de konstiga skyltarna, de stora motorvagarna etc.
Jag vill se mer av husen med de stora fina fonstrena! Och jag vill ha ANNU en kvall pa blue lagoon med gott vin, gott sallskap och den fina solnedgangen!!
Jag vill inte heeemmM!!


Ok. Jag overdriver ganska mycket med o inte vilja aka hem. Jag har inga problem med att komma hem, jag tycker om det. Men skulle absolut inte ha nagot emot att vara kvar har i tva dagar till :)

Har ar en bild som jag snott fran min egna mobilblogg. En bild fran igarkvall.


Hejda utomlandskansla, hejda Haag, hejda Holland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0