för tidig

Ser ni tiden? Ser ni hur tidig jag är till jobbet?
Jag har hunnit komma in, starta datorn, gått för att hämta kaffe, loggat in genom första säkerhetsgrejen, gått för att fylla min vattenflaska, loggat in på datorn igen, gå upp för att öppna fönstret medans jag väntar på datorn.
Datorn blir redo och jag går in här för att skriva om hur tidig jag är, fortfarande med 6 minuters marginal.


Varför är jag så tidig för? Jag stötte på pappa typ halvvägs till jobbet och fick skjutts.
Fanskap.
Jag älskar mina promenader ju!
Å så är det fint väder, vilken jävla stil!


Nu ska jag jobba på så jag får sluta en kvart tidigare, puss puss!

Kommentarer
Postat av: Faris

Så duktig du är!

2008-07-01 @ 08:42:28
URL: http://farahtycker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0