hur man lurar ficktjuvarna

Idag är jag lite kladdig.
Krämade in mig i solskyddsfaktor 30 imorses, promenera hit i värmen (utan jacka förvisso) och nu är jag sådär, kladdig.
Men luktar gott, gör jag!
Luktar sommar om mig.
Så jag sniffar på.
Sommar sommar.
Idag har jag inte lika mycket ångest över att vi snart åker till Bulgarien och att efter dem två veckorna där så är sommarn i princip slut.
Eller jo, jag har ångest över det.
Men längtar till Bulgarien i alla fall, det gjorde jag inte igår.

Längtar till känslan av att kunna sola och bada, v a r j e dag.
Bada bada bada. Sola sola sola. Dricka dricka dricka. Läsa läsa läsa. Bada bada bada.

Det är många som har varnat oss för ficktjuvarna i Bulgarien. I fredags så berättade pappa att hans kompis blivit rånad där.
Så jag och pappa satt och diskutera det här med hur vi ska förvara våra pengar.
Jag tyckte att pappa skulle ha en tom plånbok i bakfickan så att tjuvarna skulle koncetrera sig på den...
- Mm, så kan jag fylla plånboken med en massa papper! Då tror tjuvarna att plånboken är full med pengar.
- Ja! Så kan vi skriva "hahahaha" på alla papper!
- Haha, ja! Vi skriver "hahaha där lura vi er allt"
- Hahaha!
- Ja ja, vi skriver "hahahaha där lura vi er allt och en SåN" (Här pekar pappa med sitt långfinger)
HAHAHA.
Härlig inställning.

Kommentarer
Postat av: elisha

2008-07-28 @ 13:22:30
Postat av: elisha

japp de är min pappa de:) hahahahahah fan va sköön:D

2008-07-28 @ 13:23:19
Postat av: Faris

Hahahah Härligt!

2008-07-28 @ 14:53:52
URL: http://farahtycker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0