jag akte forbi Karadzic!

AH. Pa tal om ingenting...
Igar nar vi akte buss sa sag vi sana minibussar som sander direkt i tv ni vet? Sana som scoobidoo har...FULLT med sana stod pa gatan och det var fullt med journalisten overallt.
Da berattade hon kvinnan, att han bosniern som precis tagits for folkmord? Att han satt i fangelset som vi precis holl pa att kora f;rbi!!

Jag reagerade mest pa att det ens fanns ett fangelse sa nara civilisationen.
Sen akte vi forbi sjukhuset som kungafamiljen besoker, nar de far barn etc..

Och sen blev jag helt kaar i kvinnans lagenhet. Helt underbart FIN. Alla har megastora fonster, sa jag har helt sald.
Jag kan tamigfan tanka mig att bo i Holland. Inte just Haag, det ar lite for litet (det var helt dott pa gatorna nar vi kom hem vid halv tolv igar) med amsterdam kanske?  Eller inte? Jag vill helst testa pa de andra landerna i europa och det jag allra helst skulle vilja besoka innan, var just Holland. But not anymore folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0