konstiga grejer med holland

hej

vi har precis atit lunch.
dom ater ingen vanlig lunch har..men det blev jag varnad for innan.
men att man skulle ata vanliga ost och skinkmackor med kviv och gaffel?? HAHA!

sen ater alla blixtsnabbt.
sen har de varldens mest omiljovanliga grejer. Vet ni hur man tar osten och skinkan?
Den ligger i en plasttallrik (typ) ombunden av plast. Oppnar du platsen sa finns det 'nnu en plastskiva oven den ena ostskivan, och sedan ANNU en plastskiva mellan dem tva skivorna.
ST;RT!
Och det finns typ 8 sorters ost och skinka!

Men vet ni vad jag hitta pa flygplatsen? STARBUCKS COFFE! J A A. Nu ska jag antligen fa va en av dem tuffa och dricka det.
Och vet ni nagot mer?
Ni vet hela den hemska, hemska, HEMSKA upplevelsen av att hitta ratt tag, byta tag och hinna med dem kunde LATT ha undvikas om bara kvinnan som skulle ge migRATT information I TID.
Den andra kvinnan, hon som jag ar med och jobbar med h[r hade bokat en taxi till mig sa att jag skulle bara ga till motesplatsen och hitta gubben med mitt namn pa en skylt.
SKJUT MIG.

Ne, men det ar fortfarande grymt mulet har. Ratt sa varmt. Men anda inte ljust... det kanns som morgonvader, att det aldrig blir ljusare som det brukar vid lunchtid.
Sheissekonstigt.

Och ja, Fabbe, det daliga vadret foljer efter mig!!! Och det ar itne roligt!! Om mina tva enda lediga veckor, i bulgarien har fult vader sa kan jag lika garna hoppa fran sjuan!

Nu ska jag jobba. Hej!

Kommentarer
Postat av: fab

sjuan? vi bor på nian?:P

2008-07-23 @ 14:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0