lunchkorv och begravning

hej tjo vippan.

idag ska jag få luncha ensam, är inte det synd om mig?
pappa blir i alla fall glad, att jag kommer å besöker honom å de..
lunchkorv med potatismos. mm

Ne men seriöst. Vad ska vi göra idag?
Jag känner att det var längesen vi drack vuxendricka...någon som vill sätta sig nånstans å ta ett glas vitt? Va? Inte? Nehepp.

I måndags la jag mig väldigt tidigt. Eller, inte sådär överdrivet tidigt..men halv elva! Å jag som inte skulle jobba dagen efter. Istället var vi i kyrkan och tog farväl av Norba. Det var överjobbigt och jag vill helst aldrig mer på en begravning!
Men pigg var jag i alla fall, trots det besöket (som orsaka ganska så grym huvudvärk...)
Nee men sen satt vi hos morbror i hans trädgård och svalka oss med vattenmelon och kaffe. Aaa, svalkande med kaffe. Aa.
Väl hemma så fick jag ett samtal från skolan. Längesen man fick det faktiskt. Högstadiet, damn you Corinna.
Vi diskuterade lite hur jag ska göra till hösten och aaa... allting händer av en anledning. Det löste sig till det bättre kan jag tycka!
Hoppas bara att allt går vägen...

Nu ska jag promenera till restureangen för å få äta på lunchkorven med potatismos.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0