Mot småland!

fabbe om Halvtomt eller halvfullt?:
jag tycker de låter bra! Om ett glas e halvt så ere alltid halv tomt?? vad annars e resten av glaset till?
03 Juli, 10:39 

Så talar en sann pessimist! Haha.

Aha, aha. Fint väder ute idag...inte alls bra. Jag har lagt fram ett förlsag om att ha persienner på alla fönster här på Scania.
Vi.vill.inte.se.hur.fint.vädret.är..eller.vad.en.heldag.på.farstanäs.badet.har.gjort.för.er.solbränna!!

Men just nu känns det bra. Det är en massa moln ute, så vädret är fortfarande inte så bra så att risken finns att jag slashar min egen wrist.

Imorgon åker vi till Jönköping!

Vi har pratat om de här sen i maj redan. Igår sa Sibar, lite panikartat: Hallå! Vi måste prata med moster om vi kan få låna hennes luftmadrass över helgen!

Eh, va? Är det den här veckan vi åker?
Bra å veta!

Vi har i alla fall snott pappas bil, som inte ens hade en aning om att vi hade planerat att ta hans bil höhö. De åker förbi mig efter det att jag har slutat sen så åker vi ner, tjoho!
På kvällen käkar vi middag på piren med ett annat gäng tjejer, sen så går vi ut. Så jäkla sköööönt...det slog mig precis hur när jag har till allt, i min nya lägenhet!

"Oj oj oj! Jag har så ont i mina fötteeeer"
"Vi kan gå upp till mig så kan du låna skor"
eller eller eller
"OJ shit,jag glömde legget - jag springer upp å hämtar det"
Hahaha

Å allt det, utan att behöva förstöra ens kväll. Jag bor granne med allt!

Jag tror att mitt sista år (eller mitt sista ett och ett halvt år, eller möjligtsvis 2 år) kommer att toppa mitt andra år! Hoppas det i alla fall:)
Eller som Lilla Al Fadji säger; i yallafall

Tüngaste. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0