reser imorgon

Sitter hemma och tänker mest hur jag i hela fridens namn jag ska klara mig imorgon.
x2000 till sthlm, därifrån arlanda express till ja, arlanda.
INGET av dem får vara försenat.
Sen ska jag flyga.
Då gäller det att hitta rätt där också. Jag har inte rest ifrån arlanda på 8 år. ÅTTA ÅR!

Ja ne men. Sen ska jag ju hinna med två tåg i holland också.
Aha.
"Tågen är under flygplatsen, du hittar nog"
Tack!

Sen funderar jag kring det här med väska. Enbart handbagage (men det är dock riskabelt, tänk ifall jag har något i väskan som jag absolut inte får flyga med?) eller så checkar jag in en liten väska - men då måste jag vänta på den också.
Palla.

Jag kommer ju liksom tävla mot tiden. Hotellet hotellet är allt jag kommer att tänka på.
Och hotellfrukosten dagen efter också, självklaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0