skittråkig text, undvik att läsa

Det gick som sagt mycket bättre att resa hem än att resa dit.
Jag åkte taxi från haag till amsterdam (en sträcka på typ 2-3 mil) och chaffören släppte av mig vid rätt terminal. Hade ett sånt elektroniskt boardingkort, så jag behövde inte vänta.
Inte för att det var NÅGON annan som skulle checka in då, haha...,but still.

Gick förbi starbucks. Och det var gott, himla gott. Men så fort drickan blev lite halvkall så blev den jäkligt äcklig. Jag drack varm choklad med hasselnöt!
Och mannen i kassan verkade vara en härlig bög. Hur många män lägger märke till ens armband? Hur gillig som helst hoho.
Sen ville jag handla tuggummin, men då fanns det tydligen inget tuggummi på hela flygplatsen...det märkte jag efter att ha gått tillbaks halva min väg in. Jag fick helt enkelt landa med sprängda trumhinnor!

Hade bokat plats, så jag satt vid fönstret den här gången. Och inte ute på gången med två kvinnor brevid mig och motorn utanför "vårt" fönster!
Den här kaptenen var såå jävla mycket bättre än den innan. Inte enbart för att han flög typ tusen gånger bättre än han innan (det kanske även var en kvinna som flög planet, skulle förvåna mig särskillt...;) )
Men när flyget började åka ut mot landningsbanan, så (förutom att jag typ var två sekunder ifrån att böla pga ditresan hemskheter) tog det jobbigt lång tid. Resan till landningsbanan lekte med mina nerver som en sommardans på en grön äng.

Då hör man plötsligt kaptenen i högtalarna "Hej och välkomna, jag heter bla bla blaaa och ska flyga er, jaddi jaddi jaddi...som ni märker så är vår landningsbana ganska så långt bort, ja halvvägs till brüssel!!..."
HAHAHA. Det gjorde att jag slappna av lite.
Men fortfarande ville jag bara att vi skulle vara på 10.000 höjden så att vi slapp åka sådär snett å sånt äckligt.

Nu har jag två flygbolag jag HELST INTE vill åka med igen. SAS och RyanAir. Usch för små flygplan!
Som tur är så flyger vi mer asstort plan till bulgarien. Det är två sits fönstrena och fyrasits i mitten...stort, brett och BRA.

Väl i sthlm så åkte jag hem men tjejerna mötte upp mig i Södertälje C, ilham flög ut ur bilen och vi kramades mitt på gatan som vilket kärlekspar som helst.
Det var en bil som stanna upp. Hahaha
Jag har inte träffat henne på evigheter, så dom måste ha lite förståelse.

Nu orkar jag inte fixa alla kvitton och alla resedokument som jag måste göra idag. Usch å fy.
Men idag så är det PITT I PANNA i resturangen i alla fall!
Och ikväll ska vi ut på busigheter! Och inte i Södertälje!
Och jag fick min skjuts, han kunde inte sträcka sig mer än kvart över åtta. Det är iofs bra för att vara pappa som inte, annars, låter mig komma försent till jobbet mer än 30 sekunder!

Hej å hå, jobba på. (hahahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0