Snart är det helg!!!!!!

Jag kan vara lite klumpig ibland.
Som nu till exempel, jag ska ha möte med kvinnan i Holland och har fått för mig att mötet börjar 13.00 så efter lunch har jag stressat ihop all jobb..

Jag går in i det tysta rummet. tar med mig mina häften, penna och min dator. Slår in numret till portalen och väntar....
och väntar....

SJÄLVKLART tog jag fel på tiden. Mötet är inte förrns om en kvart och jag sitter här å inte gör så mycket. Väntar mest.

Men dagens mest irriterande är ändå att köksbordet som jag ville köpa är slut, i typ hela landet. Hur kan jag ha sån otur? Jag har verkligen ringt ruuuunt!
I BÄSTA fall så kan pappa åka in i butiken i Södertälje imorgon för att köpa den, för att...hör och häpna, av alla som jag pratat med idag så har personalen i Södertälje varit trevligast.
Värst var Linköping.
Men det är ifall de får in något extra bord...hur stor är chansen? Och får de in ett bord så måste jag ha det liggandes i Södertälje fram tills det att jag åker ner igen.

Så istället för att åka ner till Jönköping för att flytta ner alla mina möbler så åker vi ner....för att åka ner.
Inga möbler.
Bara EN MASSA JÄVLA KUUUL!!!!


Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0