sömn på stranden

Mm.. det var skönt att få ligga på stranden idag och läsa lite i boken.
Somnade så fort jag la mig för att läsa (satt på en stol innan) och sov i en hel timma! Det var folk runtomkring mig hela tiden men lyckades att sova ändå.

Däckade igår också, men då hade jag ju Sibar sittandes vid mig - GANSKA så omöjligt då.

Som "after beach" var jag ilham och idsala på 550 och tog oss ett glas vid och öl. Det var trevligt, men det blev kallt ganska så tidigt så det var bara att tussa hemåt.

Imorgon måste jag jobba massor hehe. Men det gör ingenting.
Imorgon ska jag dessutom kolla runt för bikini till Bulgarien. Och lite shorts och kjolar...

Yes!
Sov gott allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0