en del morgonrutin

Jag börjar komma in i en bra morgonrutin nu.
Jag har radion att tacka då jag vet att jag måste ha hunnit göra vissa grejer innan tex, nyheterna går på radion eller någon tävling å så.

Marginalerna mellan förrigår och igår var riktigt stora - vädligt dåligt. Då skåne-kvinnan hade nyheterna så var jag redan vid torekäll-livs - ni vet, där björn borg bodde och lärde sig att spela tennis?
Igår var jag fortfarande hemma då hon börja prata. Dåligt dåligt.

Imorgon ska jag hinna komma fram innan hon ens börjat med tredje nyhetsinslaget! Klarar jag av det? Återstår å se!

Mmm, det var skönt att kolla på fotbollen igår, men det är så mycket roligare att kolla hemma med allas pappor. På riktigt alltså.
På tal om män och killar - så mycket bättre än kvinnor och tjejer. Så nu sa jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0