för mkt text

Alltså...jag är sjukligt trött och har en sjuklig dos av adrenalin!
Jag sov inte särskillt bra inatt. Jag och ilham (som nog har världens konstigaste sovställningar) sov ihop i en 90:a säng.
Vi la oss sent och gick upp tidigt.
JAG ÄR TRÖTT,.
Dessutom så har jag flyttat ut en lägenhet  och skrivit en tenta idag, oooch åkt från Jönköping till Södertälje - det tar på krafterna vill jag lova!

Mamma körde som ner som en gaaalning. Jag var nära döden typ hela vägen ner till Jönkan - ännu en anledning till att kvinnor borde testas mer inför körkortet.
När vi kom fram till Trosa så kommer smartisen (jag) på att jag glömt min nyckel till lägenheten i Jönköping, i Södertälje. Väääärldssmart!! Seriöst, det går inte att vara smartare än mig.
Jag ringer securitas. 350 kronor jämt och kontant ville dem ha.
Jag ringer upp igen då jag är framme (det tog endast två timmar....) och då meddela kvinnan i telefon att det skulle kosta 160:- och att det skulle fraktueras. Ibland är det bra att bo i Jönköping!
Och sedan när de två männen kom för att släppa in mig så sa dem att räkningen skulle komma med min hyra, men eftersom min sista hyra redan är betald så kommer jag inte få den räkningen! Perfekt!

Jag och Ilham lämna lägenheten direkt, helt olåst och va hos hennes kusin istället.
Dagen efter (idag) skrev jag världshistoriens lättaste tenta.
Låt oss säga såhär.
Man skulle ha läst fyra engelska böcker inför tentan. Plus anteckningar och föreläsningarna självklart.
Jag läste en bok. En svensk bok som inte ens var ett måste. Inte ens hela boken, utan det var bara ett litet kapitel om kris kommunikation.
Jag har aldrig varit så säker på att jag kommer att klara av tentan som jag var idag!

Sen när jag skulle hämta en annan tenta så hitta inte kvinnan den? Helt stört. Min tenta kan ha kommit bort? Skjut mig? Någon?

I alla fall. Vi körde hem så fort som möjligt. Jag ville inte spendera en minut extra i jkpg. Jag spotta till och med på råslätt innan jag lämna det...
Kom hem, helt körd. Bytte om och tralla ner på stan där det blev en sen middag med flickorna, medans vi kolla på matchen.
Jag drack två stor å stark. Eh. Jag vill sova. Satt och jäspa mig till tårar!! Jag är tamigfan full! På två öl! Så trött är jag.

Men ändå glad över att jag är hemma i Södertälje. Glad över att skolan är över nu. Glad över att jag börjar på Scania imorgon. Glad över allt.
Jag drömde till och med inatt (då jag sov i Jönköping) att jag skulle hem. Stört

Ingen som läst ner hit va?
Förmågan försvann helt å hållet efter två öl

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0