hiphop vs sommarvisor

God morgon!

Idag bjussar jag på en skön låt sådär, på "morgonkvisten"...

Idag hinner jag inte så vara hemma å jäsa frukosten, måste ner på stan med en massa tråkärenden.
Att det ska behöva vara så jobbigt att jobba på Scania över två månader, djiiiis. En massa jäkla pappersarbete, bara det är ett jobb i sig ju.
Sen ska jag byta adress....igen.
Sen ska jag låna böcker från bibblan...igen.
Sen ska jag till banken....igen.

Ajuste, och så är det dubbeltjobb på skatteverket. Fan heller om de ber mig att ställa mig i kö vid en annan kassa.

Nä, jag har inte sovit så gott inatt...märks?Ja?

Igår fick jag hjälpa min bebissyster med hennes läxor. Hon skulle öva in alla sånger inför sommaravslutningen. Visst var de bästa läxorna man haft i hela sitt liv? Att lära sig Idas visa, nu blir det sommar, flaggan vajar på sin stång!
Mm, härliga tider.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0