min syster är rasist

HAHAHa glömde berätta om en rolig grej som hände igår!!

Vi var inbjudna till terese, zaline och besmin (syskon) för å ha sån "hemma-fika"...
Jag hann gå hem efter jobbet, käka för å sen gå ner på stan och möta Idsala så att vi skulle kunna ta sällskap upp till Satlskog.
Fabbe hade träffat hennes kompisar inne i stan (sthlm) och skulle därför ta bussen till saltskog.

Ja, så där sitter alla (förutom fabbe, som inte hade kommit fram ännu) och pratar. Plötsligt så ringer Terese mobil och det är Fabbe som säger att hon tagit fel buss. (Ingen blev förvånad) Hon hade hamnat i Hovsjö.

För er som inte vet så mycket om Södertälje så är Hovsjö det området som får hela SÖdertälje att se smutsigt ut. Det är en drös med idioter som inte kan uppfostra sina barn korrekt som bor där. Typ.

Och sen kan jag tillägga att min syster Fabbe helt ärligt tror att hon är 110% svensk. Alltså, svensk svensk.. hon förnekar att hon har föräldrar som är födda i ett annat land än Sverige.

Efter att dum 1 (Fabbe) och dum 2 (Terese) kunnat prata sig igenom till rätt hem så kom hon fram och bland det första hon säger är:

- Fyfaan.. ni skulle ha sett blattarna alltså, alla stirra på mig!! (Som om hon skulle sett annorlunda ut, i jämförelse med dem) Och dessutom var jag den enda som inte var blatte där, det är ju BARA blattar där.


Kommentarer
Postat av: Fabbe

hahaha sådär vare verkligen INTE!:P

2008-06-26 @ 12:45:33
Postat av: Faris

Hahahhahaha så rolig!

2008-06-26 @ 14:36:11
URL: http://farahtycker.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Va det ju visste Fabbe haha!! Klockrent att Systrarna af Saltskog hamnat med i bloggen...=).

2008-06-28 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0