tjohej

Adrenalinet börjar tappas ner nu efter Where the action is. Alltså, fy...foo fighters....Grymmaste jag varit med om kan jag säga!

Egentligen vill jag bara sitta och skriva och skriva och skriva ännu mer om denna superhelg men det skulle ta en evighet, jag stressar mig in till sömns. Idag vände jag stolen i ett hörn där ingen kunde se mig och blundade för ett par minuter, så himla trött var jag.
Det går inte!

Imorgon ska jag ringa till Holland för att prata med kvinnan som är ansvarig för hemsidan, kolla hur vi ska lägga upp vårt arbete. Antingen så kommer hon hit till eller så åker jag ner till Holland. Hoppas självklart på det sistnämnda!

Nån dag så förklarar jag vad det är för avdelning jag sitter i på Scania.
Imorgon blir det nog en softis förmiddag då Sales and manegment ledningen bjuder alla deras avdelningar på sommarlunch i Marcvus Wallenberg hallen.
Om jag har tur så hinner jag springa över till pappa och hälsa på honom, då våra arbetsplatser är en bit ifrån varann (både på Scania dock)
Jag slår vad om att alla som jobbar med honom kommer att komma med det vanliga
"Men guuuuuuuuuud, är det här din äldsta dotter? Vad stoooor hon har bliiivit" Efter det pratar de direkt till mig "Ååå, jag minns när pappa tog med dig hit till jobbet, du var såhääär liten"

Men vad tror du? Min 9 åriga ssyster vad med honom på jobbet för inte så längesen, ska jag ha stannat i den åldern?
Fyra stycken flickor i 9 års åldern höhö

Jo, här har jag suttit i mitt rum hela kvällen medans resten av familjen suttit å kollat på fotboll. Även mamma. Jag har verkligen blivit en tråkmåns!

Å nu ska jag sova.
Ps. lyssna på klippet en gång till. å så en gång till efter det, å en till, det har jag gjort i alla fall! Hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0