lika som bär?

Jag och syster har "umgåtts" i typ två timmar nu.
Med "umgåtts" menar jag då, sitta med varsin dator i ett å samma mini-rum och inte säga mer än två meningar var per timma.
Hon chattar med sina klasskompisar och jag surfar runt...

- hahaha! jag frågade trulle (en grabb i hennes klass) om han ska med oss till olearys (förlåt, frans) på torsdag, och då frågade han vilka det var som skulle dit å då sa jag att det var jag, du och idsala. Sen frågade jag honom om han hann träffa dig i torsdags (deras student)...
"Aaa, men jag såg två Fabben"

Haha!
Jag minns att alla reagera så, mer eller mindre. Men de verkade inte ha något minne av det.
Kul att se deras miner när hon presentera mig för dem.

 

Jag och min syster en kväll i mars. Lite knäppa, men inte särskillt lika...

Kommentarer
Postat av: sina

ni är inte als lika som bär

2008-06-13 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0