Where the action is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Just nu är jag hög.
Hög på glädje.
Bra utgång i fredags.
Lördan...alltså, går det ens att beskriva? Where the action is var MASSIV

Tio timmar efter att jag lagt mig så såg jag bandet kring min handled och kunde inget annat än att le. Le innan frukost, det är stort.
Kunde inte riktigt förstå vad jag hade varit med om.

Söndan har också varit riktigt fin!
Först superettan (jag vet att det inte heter så längre..)fotboll, tråkigt resultat men vi kunde verkligen inte sluta garva under hela matchens gång ändå.
Sen max.
Sen en öl på 550 för å kolla på tjeckien turkiet.
En perfekt helg, en IdsalaZalga helg.

Och nu så, ett mail med ett VG.

Eufori.
Jag kommer att sova gott (om något för lite) inatt. Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0