Big brother - anton vinner ett pris!

                                                     
Efter jobbet gick jag upp mötte upp Maria, Åsa och Annika och så tralla vi ner till Prime Pr. Det första vi såg när vi kom in i lokalen som vi skulle vara i var big brother - anton och hans norska flickvän Carina(som har blivit sjukt snygg och pratar numera ren svenska), vi var nämligen på något slags seminarium, fast ändå inte. Eller njae, det var rättare sagt en utdelning av priser till de bästa c uppsatserna inom marknadsföring och det första priset gick då till anton och hans skrivkompis. De hade skrivit om gerillareklam som jag personligen tycker är, just nu, hetaste sättet att marknadsföra sig på.



Det var spännande att sitta och lyssna på de olika c uppsatserna och så fick vi några bra tips på c uppsatser som vi kan skriva till hösten!
Och maten? Åh! Rena drömmen. Asgod scampi, blandad med räkor, bläckfisk och musslor i en bamsegrej, tonifskröra, aioli, ostbricka med favoriten brieost, skinkbricka, rostbiff, god bröd, andra röror, mozzarella och körbärstomat,pasta med pesto och parma, grillad zuccini och champinjoner, gröna och svarta oliver, parmaskinka mmmm...och så gott vin till, mmmm. Fast man kunde välja öl, läsk eller loka till men jag var sjukt sugen på vin.

Nu till något helt annat. Hur SJUKT intressant har Greys anatomy blivit?! Jag stör mig fortfarande på Meredith, men det är mer sådär...hatkärlek. Men hennes Mc"Dreamy"?! Ååh, kunde såå slå honom i kvällens avsnitt!!
Men i alla fall, det var meningen att jag skulle skriva något positivt...Ja! Jag älskar hur det händer grejer när man minst anar, som nu när Alex sa det där till Izzie...bäähäst.

Nu längtar jag till min praktik. Det har blivit superroligt igen för att jag tror att chefen har lagt ner tanken av pdf grejerna på hemsidan, som jag inte ens förstog meningen med. Men jag hoppas verkligen att hemsidan nu är ett avslutat kapitel!!
Imorgon ska jag istället på ett asaspännande kundmöte. De ska ha storytelling + pr. Great!

Å idag har jag inte ens  starat min lovely dator (som jag MÅSTE döpa, förslag?) sitter nämligen vid vår andra dator, som jag använde för första gången troets att vi haft i ett par dagar, i mitt rum!

Nej, som sagt. Möte imorgon - extra tidigt. Måste få sova.
NEJ! Först! Måste bara få säga att det verkligen FINNS snälla tågchafföreer (det heter säkert något annat, men ni förstår) jag sprang igenom t centralen och upp för trappen och självklart så stängs dörrarna igen just då jag kommer fram (inte framför näsan på mig direkt, men ändå) men snällisen öppna dörrarna igen för mig och mannen som precis missat. Tack snälla!

Gonatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0