gutenmorgen

En eloge till mig som orkat ladda upp alla bilderna. En mindre eloge för att jag är så lat som inte ens trök in tangenterna ordentligt då jag skulle logga in...

Godmorgon!
Det är soligt ute men snöigt. Men det gör inte så mycket? Orka lägga ner en massa energi på å hata vädret? (Säger man nu när man vet att den riktiga våren bara är ett par dagar ifrån..:))

Jag ORKAR verkligen inte till praktikeenn! Det enda som får mg att pallra mig upp är tanken av att jag nu ändå är vaken och fixad och att går jag nu, så får jag lite friskluft å få röra på mig lite.
Chefen var iväg på möten hela förmiddagen igår och det var exakt det jag hade hoppats på, kunde verkligen inte koncetrera mig på något men samtidigt så ville jag ha grejer att göra så tiden går fort som fan.

Nu ska jag fixa min matlåda. Åh Matlådor! Hur orkar alla lärarstudenter ha med sig det varje dag, i fem år?! Jag har redan tröttnat, å då är det inte ens jag som lagar maten!

image442

     

Mina fina blommor som jag precis fota. Och mitt fina kort.

T j a r å !

Kommentarer
Postat av: Samora

va gullig jag e....

2008-03-19 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0