i rönninge

Hej alla!
Knäpp jag är som inte har uppdaterat på hela dagen. Just nu nu nu så presenterar min lillsyrra lillkusinen. Lillkusinen ska göra nån sort teater för oss....hm...
Jag och mn familj är hos moster i Rönninge, vi har precis ätit oss mätta på grillkäk. Grill! NU! ÅÅhh...det var så himmelskt gott och det luktade sommar all over. Mmmmm

Det är oootroligt varmt här just nu eftersom brasan är på. För hett. Mysigt kan man tycka, men inte jag...det för för varmt.

Jag ser framemot att få åka hem nu, bara för att få köra. Brumm brumm på motorvägen, oh yeah. Men först ska jag få dricka mitt kaffe som jag hör i bakgrunden. Ja alltså, jag hör bryggarn. Det vore konstigt att höra kaffet?

Ska väl ta och kolla klart på systerns och kusinens spontana teater. Yei....*gäsp*


Heherrå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0