jobbig start

jävla åsna! ja e så jävla ririterad just nu så de inte finns!
Jävla ocivilserade männsikor de finns!!

Det sitter en jäkla utlänng (kalal mig vafan ni vill!!) som dragit ner hela jävla stolen så jag måste ha min dator liggandes på mig!! SÅ jävla störd! Hon ligger i princip som en säng och så har han sin jävla msuik så högt så att alla kan höra det! Jäkla idiot!

Å de bästa e att jag BER HONOM snällt att dra upp sin jäkla stol

- nee men jag ä truuttt
- ja, men jag kan inte se min dataskärm, du har ju dragit ner din stol för mkt!
- kan do inte flytta på dg då?
- nej det tänker jag verkligen inte göra - jag satt här före!

jag försökte vara snäll men till slut höjde jag rösten så att alla kunde höra:p
jäkla svin

mina två väskor e så proppade så min ena väsa gick sönder, den snygga från gotland :(
å min mobil knasas! den stängs av å på av sig självt.
vad mer har gått fel idag?
Vädret.
fyfan. jag är så irriterad på åsnan här framme så de inte finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0