kavli

HAHAHA satt precis och kolla på Kavlis reklam på youtube! Hur kommer det sig att jag missat den på tv?
Den var rolig ju! KOlla upp den, den med den dansande ungen :)

Sitter just nu på Samos säng och lyssnar på hennes jäkla arab musik på ashög volym, medans hon räddar sig själv genom å dra in till badrummet.
Åfan, kom precis på vad det är som stinker - det är tröjan jag har på mig. Nån av mina systrar måste ha använt den och sprutat Paris Hiltons spya parfym på. Fyyfan.

Nu ska jag ta och ringa och gratta min kära syster som blir femton. ALLA grattar henne genom en kommentar! NU!
När jag ringer henne ikväll för å be henne å kolla om hon fått gratulationer på min blogg så ska det vara lika många som "unika besökare" på min statistiktavla - bara så att ni vet. Å jag vet vilka ni är. Så gratta henne nu, promt!

Nu ska vi till bibblan för å låna en bok åt mig för å sen...aaa, till media markt eller nåt. Sen ska vi handla grejorna till lasagnen.
TRevlig info va?

AJuste, Samoras ena bror fyller också år idag! Så ni kan lika gärna gratta honom också, han blir lika gammal som min syster.

Nu ska jag knuta upp håret o CO.
Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Patrik

Grattis till din syster och till samoras ena bror.
:)

2008-03-13 @ 20:34:12
Postat av: Samora

grattis till din syster o min bror...! *Asg*

2008-03-13 @ 23:31:09
Postat av: Fäb

Grattis i efterskott till syrran och samoras bruur!

2008-03-14 @ 17:26:50
Postat av: elisha

taack zalga o alla för mina gratulationer:) och hälsa grattis till samoras bror från mig också haha:D
älskar dig:)

2008-03-14 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0