Konstiga drömmar!

Guten morgen!

Idag är man pigg, idag har man fått sova och ätit.
Jag sover djupt som en åsna dessa dagar. Läskigt djupt, har aldrig varit en sån tidigare. Drömde en del konstigt också, bland annat att jag hade förlovat mig med en gammal kompis till mig - som är en tjej!
Haha
I drömmen, då vi firade själva förlovningen med en fest så kommer jag på mig själv sitta å tänka "vafan? förlovar jag mig med en tjej?! Jag känner ju inte henne längre? Äh, lika bra å avsluta det!"
Tecken, tecken.

Sedan drömde jag att jag kom hem en dag på kvällen och ser en packad resväska och kommer på mig själv tänka "VAFAN! Vi ska ju resa imorgoon! Å jag som inte ens handlat något!! Det är ju allt som ska handlas som är halva nöjet med resan!"

I´m wierd, I know.

Utflykten till vår fönstershopping verkar inte bli av. Verkar som att Idsala bros en hel del på sin kusin Sibar aka odlaren. Vad ska man göra istället då? Det snöar - mycket. Vem bangar på att åka pulka?
Jag vet att jag har något som jag måste fixa först, det är en liten present till en person. Ska bli kul å fixa det, har aldrig gjort det innan.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Viktoria Tolstoy skivan och städa mitt rum lite :)

Kommentarer
Postat av: Lälä

ehallååaaa,, det snöade som faaan!
men du vet att ja inte e en dissare, jag har andra planer istället för vår fönstershopping::

2008-03-21 @ 16:45:15
Postat av: fäb

Jaja ITTTSÄLA!!

2008-03-22 @ 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0