latmask

Så fort jag kom hem till min sjuka kräkandes syster idag så la mig i soffan brevid för å sova.
Jag sov i hela tio minuter. Applåder till mig.

Sitter vid familjens dator nu och vet inte var jag ska surfa, det finns inget roligt sparat på Favoriter eller adressfältet och jag är alldeles för trött och lat för att skriva in adresserna själv. Eller ens tänka ut vad själva adressen är. 

Jag såg att nån varit inne och läst min blogg, så jag gick in själv.
Pinsamt.
Haha. Inte alls lika kul att läsa som att få skriva. Jag ska nog inte läsa min egna blogg i fortsättningen!

Jag väntar på Idsala hästen som varit på kryssning med sin klass. Hahah det klingar inte bra alltså. Hon skulle komma till min så fort hon duschat av sig ölen...Å jag som så gärna ville känna lukten av studentlivet igen! Men det fanns nog ingen chans att jag kunde övertala henne till å komma hit, nerdrunken i öl.

Snart ska ni få se bilderna! Batteriet måste bara få ladda. Hej hej!


Kommentarer
Postat av: JOHNNY

ZALGAAAAA SKÄM INTE UT MEEEEJ MED DINA BILDER SNÄLLAAA

2008-03-18 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0