Magsjuka och frossa

Jag åt en speciell matlåda idag, men låt oss inte gå in för mycket på vad det var exakt... haha
Men Fabbe tror att chansen av att jag får nån magsjuka är riktigt stor. Jag har frysit hela kvällen så mina föräldrar tror att jag är på god väg att bli sjuk. Det gör att Fabbe får panik.

Jag, däremot, som vet att jag är fullt frisk utnyttjar det här till max och sa till pappa och fabbe efter att vi släppt av ilham tidigare ikväll
"ni kan väl gå med på att jag håller på å blir sjuk? ni kan säga det till mamma så hon får skuldkänslor och ber mig att vila i säng hela dagen imorgon istället för storstädningen"

Mamma gick nog inte på det. Hon gick inte på det alls.

Aja, det var ett ärligt försök. Gonatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0