Mardröm! Ngn drömtydare?

Herrejisses.

Jag hade en mardröm imorse. Fyyyfan. Det var ett tag sen man hade dem sist å man blir lika chockad varje gång, hur hela kroppen blir sådär iskall och man får kalla kårar.

Då man var yngre så fick man mardrömmar oftare, i alla fall jag? Men de mardrömmarna var ju såhär. barnsligt läskiga ni vet? Med monster och sånt.
Men den här alltså. Denna knäckte!

Jag var hos Samora, på råslätt (i jönköping) och de höll på att bygga något hus? Nån lokal eller något.. och vid ett tillfälle var jag där ensam och gick omkring i bara tshirt och trosor? Å då kommer byggarna in och jag springer in i ett rum för att få på mig mina pyjamas byxor, men då står jag där framför dem istället och tar på mig dem! Och när jag till slut kan ta mig in i rummet så ser jag att jag klumpigt nog hade glömt min dator i lokalen över natten å haft den på en säng som stog alldeles vid en säng! Och plötsligt var det tre likadana datorer på sängen och jag hade ingen aning om vilken av dem som var min. Jag tänkte "vafan hade det här varit peelo* och två kopior så skulle jag veta exakt vem peelo var! Jag har ingen kärlek till denna dator!"
Aa, det här är inte så läskigt tänker ni nu men det är bara mjukstarten.

Vid något tillfälle stog jag och pratade med Samoras pappa (som inte alls var Samoras pappa rent fysiskt, som vanligt) och han var jättelak! Han ljög för mig å sånt...och detta hände vid två tillfällen, samma plats å allt, MEN det var bara vid första tillfället han var sådär elak och en skitstövel (ursäkta mig samora) men sen får jag något spöke-perspektiv och jag ser mig själv stå och prata med honom.
Vid första tillfället så hade han svart sot runt ögonen och andra tillfället var han helt vanlig och då kopplar jag själv att jag hade stått och pratat med ett spöke första gången! Eller ett monster?

Anyway. Plötsligt var jag i den där lokalen igen och det kommer in två grabbar dit. Vi sitter i det nya fräscha köket och då säger dem att de ska mörda mig! De börjar slänga vindruvor på mig å plötsligt var det dags! Den ena av dem börja gå mot mig och jag försökte stoppa honom och sa
"Alltså! Vänta vänta lite! Lyssna på mig, jag ska berätta något jätteskumt!"
Å berättar jag att jag exakt för ett år sedan hade begått självmord exakt på samma ställe som vi var på just nu (köket i den NYA lokalen...alltså så fanns det inget kök för ett år sedan men ändå så hade jag begått självmordet) men jag hade blivit räddad av Sandras mamma! Helt stööört.

Jag klarade mig ifrån mördarna tydligen för när jag sen skulle tillbaks till Samoras lägenhet så går jag in i porten och märker att de byggt om en massa och nu stog det typ fem olika hissar framför mig? Jag tog den ena och (det är nu det läskiga kommer)
...precis som dörren skulle stängas och jag skulle knappa in rätt våning så ser jag i ögonvrån att någon står där! Jag ser ett par blåa skor (som övrigt var riktigt heta, trots den fula ljusblåa färgen) och jag reagerar snabbt
- OJ! Förlåt!
Å så öppnar jag dörren...

Och där stor en flicka med iisblåa ögon, stirrande. Å hon stog i profil mot mig.
Alltså, jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det.
Jag hoppade till och ramla baklänges och börja tjuta. Jag tänker "snart är jag på våning fyra, snart är jag hos samora och då ska jag gråta och skrika, snart snart!" å jag tycker helt ivrigt på fyran.. men...

Hissen fortsatte upp, nian tian, elvan, tolvan...


image482






*Peelo var min första digitalkamera som jag älskade ofantligt mycket. Vi hade en connection, jag å han.

Såhär tyder jag min egna dröm.
Den är solklar? Det är bara för att jag kanske kommer att bo på råslätt i april maj?
Å det framkallar mardrömmar. Hatar och avskyr stället.
Eller så betyder det att jag ska dö. Jagmenar, jag var ju ett spöke vid ett tillfälle. Vid ett annat så hade jag begått självmord, eller i alla fall försökt och i mina tankar, i drömmen så var det augusti. Så om jag dör då så vet ni att jag redan drömt om det.
Men vafaaan, den där tjejen alltså.

Kommentarer
Postat av: fabbe

jag tror det betyder att någon nära kommer dö..och jag tror att de e jag.. Jag ska nog inte åka bil idag!:o

2008-03-28 @ 14:24:35
Postat av: Samora

Hahahaha asså d ligger nog i blodet hos er systrar,,,,ni e fan störda båda två!!!! *Asg*

2008-03-28 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0