min morbror i tv rutan

Tjoho!

Har varit i Norrtälje idag, med Marija. Jättetrevligt faktiskt! Vi åkte upp på nån timma, var där i nån timma och så tog det ytterliggare nån timma hem!
Det är planerat att vi ska åka dit på nån roadtrip från jönköping i maj, I can't wait:D

För två sekunder sen var det knäpptyst i hela lägenheten, bara jag och fabbe var inne. Nu är allla här och det råder kaos. Kaos eller kaos... det är mycket ljud i alla fall.

Hur ska jag orka ta mig till praktiken imorgon? Att gå upp så tidigt...uuh.
Nemen! Där sitter min morbror i tven...aa han sitter i Tvn. Vad gör han där? Haha, jag som var hos honom imorse för att skriva ut min ansökan (som jag för övrigt har skickat nu)
Hoppas nu att jag får lägenheten. Det är många som vill åt lägenheterna.

Tråkigt värre. Har inte så mycket mer att säga än att jag saknar tillbaks. Tillbaks till Jönköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0