skämma ut folk

Haha. Ser ni att Samoras lillebror BER mig att inte lägga ut bilder på honom då han var lite rund om fötterna på förlovningen?
Det första han sa när jag kom till dom var "skriv inte om mig på din blogg, ok?" hade inte tänkt att göra det heller, men nu då han verkligen ber om det. Mohaha.

Nu ska jag ladda upp bilderna medans jag lyssnar på Viktoria Tolstoy och njuuhuter av musiken. Jupp, snodde skivan från kontoret. Chefen var inte där så jag fråga till en annan som sitter inne på kontoret med oss
- tror du att det är ok att jag lånar en skiva från ...?
- ja! Oja, jag brukar ta utan att ens fråga. tror inte att han märker något med den samlingen och så blir jag så nervös om jag frågar, tänk ifall man tappar bort den?
- haha, men då får det här bli vår lilla hemlighet;)

Nu ska det laddas upp! Zalga har fått tillbaks sin energi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ameeeeeeeeeeeeeeeeh zalga ja bad inte om dee du sa de när ja va full om ja minns rätt:p

2008-03-18 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0