Snö+examen+resa+viktoria tolstoy!!

Hej!!

Gissa om jag var överlycklig när jag vakna till ett vitt landskap? Gissa gissa! Jag var överlycklig, o ja!

Nämen, helt allvarligt nu. Snö? Sen när blev det minusgrader? Jag vägrar att ta på min min dunjacka igen! Men snön tar inte på mitt humör nånstans.
Ersättningsbuss till södetälje hamn - fortfarande på topp
Men det hade nog mycket med att jag fick penda med syster yster och chabo. Där diskuterade vi vårt efternamn och hans förnamn. Betydelsen.
Han var dock grymt morgontrött på bussen men vi fick honom på topp tills vi bytte buss till hamn, haha.
De hoppa av redan i Tumba men tågresan blev så mycket kortare!:)

På bussen innan så träffade vi en bekant som var med oss på Gotland, han har fått en fastanställning...två dagar efter sin examen! Fatta lyxen! Man hinner inte ens nyktra till efter sin examen och då har man redan ett jobb! Hur perfa är inte det?
Fast jag tror att jag lär behöva minst en vecka på mig tills man nyktrar till!


Nu sitter jag på jobbet, chefen är på plats, hemsidan är snart klar och jag har lagt på Viktoria Tolstoy - lyssna på henne! Så himla härlig!
Svensk jazz - javisst, säger jag bara. Hon är en jättehärlig röst,verkligen!

 
Igår så fortsatte jag att kika på resa till familjen, nu lutar det alltmer till Spanien.
Först spanien, sen frankrike riverian sen cypern sen grekland sen bulgarien sen spanien å så bulgarien igen och nu är det spanien igen.
Och det är självklart jag som ska kolla priser å alt, inget lätt jobb kan jag be om å få lova! Jämföra å bla bla bla.
Men jag och Fabbe bestämde att Spanien - Alicante blir nog bäst, vi har skaffat bra hus (se bilden) med bra läge och ett superbra pris (Clearasin var ett superbra tiips - skjut mig)!!
Ja, jag och fabbe får bestämma. Alltid.
'

Och så har jag och Idsala spikat att vi ska på Where the Action is! Det kommer att bli huuur kul som helst. Alkisen föreslog att vi skulle "sätta oss på en uteservring och förkröka" - klockan nio på en lördagsmorgon!!!
HAHA.
Festivalen börjar 12 så man kan väl undra när man ska hinna...:p

Ne, nu hoppas jag på å få en massa arbetsuppgifter. Och ni, ni ska lyssna på V i k t o r i a  T o l s t o y.

Have a nice day mates.

Kommentarer
Postat av: fabbe

Hahahha Clearasin va ett superbra tips!

2008-03-04 @ 14:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0