trött är bara förnamnet

Jag lovar att det ligger något mer bakom min trötthet. Jag blir alldeles illamående av tröttheten! Och så värker mina ben fortfarande.
Bajs.

Gårdagens stjärna måste lätt gå till min pain in the ass kusin Sibar som gav mig pillret från himlen. Om jag är trött, vet ni hur fan jag kände mig igår eller?!
Men tacka Gud för dessa inte-receptfria-tabletterna. Tacka Gud för alla medecin vettja!
Å så var dom snygga också, rosa kapslar. Den ena sidan var mörkrosa, den andra cerise/neonrosa och genomskinlig, då kunde man se pulvret i kaplsern, hihi.
Finare än mina efter-blodgivningstabletter som är orange och bruna.

Jag är så trött så jag inte ens kan koncetrera mig på tjuvlyssnat. Det är tamigfan lägre än Glocalnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0