Weirdo!

Tänkte skriva och berätta en sak som hände igår...men nääe. Haha. Det var jätteroligt, men det känns lite vääl å berätta om det här.
Det handlar om min lillkusin som jag var å hälsade på i Rönninge efter jobbet.

I alla fall.
Slöade till mig ordentligt imorse och kom inte in på kontoret förrens strax efter tio och än så länge så har jag inte gjort något vettigt.
Chefen har inte kommit in ännu, men det varnade han mig för igår iofs, så..
Jah. Ja! Idag ska jag och fyra klasskompisar (blir kanske fler till och med) till Slussen där Prime Pr har ett event där de ger ut stipendie för bästa C uppsats inom kommunikation och ge idéer och förslag till vad man kan skriva för C uppsatser - perfekt!
Och dessutom bjuds det på snittbuffe ;)

           image373
(Ugglan har inte så mycket med det här att göra)

Hade en bra konstig dröm. Där bland annat både Maria och Kenza var inblande? Haha. Jag och Maria skulle rädda något djur som hade skadats?
Och så började jag gråta arslet av mig när jag (en gång till) fick reda på att alla våra bilder inte gick att spara. Fyfan, ångesten all over again!

Nä! Nu ska det hårdajobbet fortsätta. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0