bästa projektarbetet

Älska projektarbete!

Jag har noll smink på ansiktet idag
, nada, zero, ingenting. Alltså, ansikte menar jag då all hud, fransarna har fått lite mascara, men annars ingenting.
Varför? Jag ska sola så klart! Sola kommer jag iofs göra i en klänning med feta linjer, men ändå!
Hoppas på å få sluta strax efter lunch, vi som ändå har mer än en veckas försprång på arbetet - så duktiga är vi! Men sånt kan maninte förvänta sig, när vi väl sätter och för å skriva så finns det inget stopp. Speciellt efter lunch höhö.

Bästaste projektgrupp!
image545
Och juste! Har fått tag på en canon laddare (tänka er, att en från jkpg faktiskt ägde en canon!) så nu är batteriet laddat och det ska f o t a s!

Kommentarer
Postat av: fabbe

hahah bönder med canon?? va fan, dom börjar komma ikapp asså..:P

2008-05-09 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0