fotboll


image541

Tjoho! Visst är jag uppe sent? Sådär, vuxet-sent höhö.

Sitter mest å tänker på hur mycket jag saknar min ris-med kycklingfilé-marinerad-i-pesto-och-wokade-grönsaker som jag i ätit i princip sen jag flytta ner igen...men nu har jag så mycket mat med mig från Södertälje så jag ju inte få äta det på ett tag.

Dagens största problem!
Annrs så har vi varit på O´learys och kollar på sfc och hif matchen - fyfan vilken match alltså! Så himla bra trots att jag inte gillar något utav lagen (l a g e n människor, LAGEN!)
Kaoset i slutet gjorde det hela bättre men ändå grymt irriterad, det ska inte behöva vara så. Fotboll är fotboll.


Nu när jag inte har så mycket att plugga på så tycker jag att solen kan kika fram igen. ELler så ska det spöregna imorgon, skönt med vårregn!

Gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0