frusna män söker kärlek

Jag måste erkänna en sak till.

Jag har ju ingen TV med mig här i Jönköping just nu och egentligen så har jag inte saknat den särkillt mycket heller...


förren nu! Jag har kanske kollat på tv en, två gånger på en månad och nu har jag börjat sakna det så mycket så jag sitter å kollar på Kanal 5´s web tv mest hela tiden.
Gissa vad jag kolla på alldeles nyss?

Frusna män söker kärlek.


Och vänta vänta, det blir värre.
En av de väldigt få, om inte den enda gången jag kollat på tv under den här månaden så var det samma program.

Haha!
Men den är så mysig! Mys mys mys.

Imorgon är det en presentation som väntar. Frukost och mingel först, sedan delas klassen in på tre och har presentationer med sina "beställare" och lärare. Därefter bjuds det på lunch och på eftermiddagens fortsätter presentationer, dagen avslutas med tårta.
Riktigt roligt, speciellt med å ha folk från näringslivet där! Känns mer såhär, på riktigt.
Sen, sen! KOmmer AFF hit för att spela mot JönköpingSödra.
SJälvklart så kommer ingen av mina fina kompisar ner med bussarna, men jag ska dit för å stå å hejja ändå. Nån kotte lär man nog känna :)

Nu ska jag sova, gonatten!

Kommentarer
Postat av: elishaa

åh hatar programmet!:p

2008-05-24 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0